توصیه های مراقبتی پس از کاشت مو

ارتودنسی، یکی ازشاخه های رشته دندانپزشکی می باشد. در واقع با استفاده از ارتودنسی، دندان هایی که در جاهای اشتباهی قرار دارند، اصلاح می شوند

توصیه های مراقبتی پس از کاشت مو

کاشت مو چیست؟

یکی از روش های زیبایی که امروزه بسیار ترند شده است، کاشت موی طبیعی می باشد. این اقدام زیبایی جزء جراحی های بی خطر و ساده به حساب می آید که باید توسط بهترین دکتر کاشت مو در تهران انجام شود و ایشان طبق برخی بررسی ها امکان انجام این فرایند را در زمان مناسب تنظیم می نمایند.

در جراحی زیبایی کاشت مو ضروری است که فرد از فولیکول مو به مقدار لازم برای انتقال به قسمت طاسی سر برخوردار باشد تا روند کاشت به درستی پیش رود و روند آن با مشکل روبرو نشود. بنابراین وضعیت فولیکول های اهدایی در هر بیمار با دیگری متفاوت است و نتیجه کاشت مو به حجم و میزان موهای طبیعی خود فرد بستگی دارد. برای انجام کاشت مو می توانید به بهترین دکتر کاشت مو در تهران مراجعه کنید.

توصیه های مراقبتی پیش از کاشت مو

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم؛ پیش از اقدام به کاشت مو ابتدا باید بهترین دکتر کاشت مو در تهران را شناسایی نمود و سپس پزشک موردنظر باید شما را تحت بررسی های مختلف قرار دهد تا متوجه شود که آیا شما نیازمند کاشت مو هستید یا خیر؟ پس از آن، دکتر کاشت مو در زمینه علت ریزش مو سوالاتی از شما می پرسد.

ریزش مو بسیار رایج است و افراد بسیاری درگیر آن هستند و دلایل متعددی منجر به ایجاد آن می شود. با این وجود طبق آمار به دست آمده؛ در بیشتر مردان طاسی به دلایل ارثی، فشار روحی یا تغذیه نامناسب می باشد.

پس از گذراندن مراحل فوق؛ حال نوبت آن رسیده تا سن مناسب برای کاشت مو را بررسی نمایند، معمولا افرادی که سنی کمتر از 20 را دارند، نباید این جراحی زیبایی را انجام دهند. نکته حائز اهمیت راجع به اقدامات پیش از کاشت مو، هزینه آن است که برخی افراد آن را جزء اولویت ها می داند.

توصیه های مراقبتی پس از کاشت مو

با در نظر داشتن به این موضوع که پیوند موی تازه­ کاشته ­شده شکننده است و نیازمند مراقبت های خاص می باشد، از این رو بهترین دکتر کاشت مو در ایران برخی از توصیه های مراقبتی را شرح می دهد تا با کمک آن ها مطلوب ترین نتیجه را مشاهده نمایید و برخی از این توصیه ها عبارتند از:

  • بهترین دکتر کاشت مو در تهران توصیه می کند تا از انجام اقداماتی که منجر به افزایش افزایش تعریق، فشار خون و ضربان قلب می شوند، تا مدت یک ماه جلوگیری به عمل آورید.
  • در زمان خواب بهتر است که برای یک هفته سر خود را بالاتر از حد معمول قرار دهید و توصیه می شود در این ایام طاق باز بخوابید.
  • داروهای تجویز شده توسط پزشک خویش را در مدت زمان تعیین شده و با دقت مصرف نمایید.
  • به منظور سریع تر شدن روند بهبودی پیشنهاد می شود؛ پس از کاشت مو از مواد غذایی مقوی که دارای مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن می باشد، بیشتر استفاده کنید.
  • از داروهایی که رقیق کننده خون هستند و منجر به افزایش خونریزی می شوند، استفاده ننمایید؛ در مقابل، باید از آنتی بیوتیک هایی که دکتر برایتان تجویز کرده جهت پیشگیری از عفونت استفاده نمایید.
  • استعمال دخانیات و مصرف مشروبات حداقل تا یک هفته پس از عمل کنار بگذارید و مصرف نکنید.
  • شست‌ و شوی سر را از روز سوم شروع کنید و هنگام شست‌ و شو، پوست سر خود را به آرامی ماساژ دهید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.