خدمات ترمیمی و زیبایی دندان

ارتودنسی، یکی ازشاخه های رشته دندانپزشکی می باشد. در واقع با استفاده از ارتودنسی، دندان هایی که در جاهای اشتباهی قرار دارند، اصلاح می شوند

خدمات ترمیمی و زیبایی دندان

انواع دندان درمان ها و خدمات دندانپزشکی

برخی از خدماتی که در کلینیک های دندانپزشکی به افراد ارائه می شود در دسته خدمات درمانی و برخی دیگر ترمیمی هستند. گاهی افراد برای خدمات زیبایی نیز به بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران مراجعه می کنند. خدمات درمانی شامل دندان درد، جرم گرفتن دندان ها، عفونت لثه و دندان عفونت های ریشه و دیگر خدمات دندانپزشکی می باشد. درمان های دیگر نیز ممکن است به دنبال آسیب های جدی به دهان، دندان و فک مورد نیاز باشد.

خدمات زیبایی برای بهتر کردن ظاهر دندان ها و زیبایی آن ها صورت می گیرد. این خدمات شامل سفید کردن دندان ها، مرتب کردن آن ها و مواردی از این دست می باشد. برای انواع خدمات و درمان های دندانپزشکی می توانید بهترین دندانپزشک زیبایی و ترمیمی در تهران مراجعه کنید.

خدمات ترمیمی و زیبایی دندان

بهترین دندانپزشکان تهران برای زیبایی و ترمیم دندان ها به مراجعین خود بسته به نیازشان روش هایی را پیشنهاد می کنند که برای دندان هایشان مناسب باشد و برای سلامتی فرد مشکلی ایجاد نکند و به دندان های دیگر وی آسیب نرساند. اکثر خدمات دندانپزشکی زیبایی شامل پوشاندن دندان های شکسته و سفید کردن آنها می شود. خدمات ترمیمی و زیبایی که بهترین دندانپزشک زیبایی و ترمیمی در تهران می تواند ارائه دهد به شرح زیر است:

  • ونیر دندان
  • ونیر کامپوزیت دندان
  • لمینت دندان
  • بلیچینگ دندان
  • روکش دندان
  • بریج دندان

خدمات ترمیمی دندان

متخصصین ترمیمی و زیبایی علاوه بر انجام کارهای زیبایی روی دندان های متقاضی به راحتی می توانند ترمیم دندان را نیز انجام دهند. ترمیم دندان می تواند از یک پرکردن ساده دندان تا یک ترمیم کامل دندان به شیوه ای هنرمندانه و گویی در روز اول باشد. این روش ها کارایی و عملکرد دندان ها را افزایش داده و در برخی موارد درد ناشی از آسیب ها و شکستگی ها را تسکین می دهد. خدمات ترمیم توسط متخصصین دندانپزشکی به شرح زیر می باشد.

  • اینله و آنله
  • پرکردن معمولی دندان
  • جراحی زیبایی لثه
  • افزایش طول تاج
  • شکل دادن و تراشیدن دندان

خدمات و درمان های ترمیمی

جرم گیری دندان: یکی از خدمات دندانپزشکی جرم گیری می باشد. جرم گیری یعنی حذف و از بین بردن مواد زائد انباشته شده در دندان ها. پلاک و جرم از عوامل اصلی بیماری های لثه می باشند به همین دلیل افراد باید برای جرم گیری دندان ها به کلینیک مراجعه کنند.

معاینات دندانپزشکی: افراد باید در بازه های زمانی دو ساله برای جلوگیری از بروز مشکلات مختلف در دهان و دندان به بهترین دکتر دندانپزشک در تهران مراجعه نمایند. دندانپزشک دندان های افراد را معاینه می کند و اگر مشکلاتی در دهان و دندان وجود داشته باشد آن را برطرف می کند.

پر کردن دندان ها: پوسیدگی های دندان سبب ایجاد حفره هایی در دندان می‌ شود که این حفره‌ ها باید توسط بهترین دکتر دندانپزشک پر شود. یکی از رایج ترین گزینه ها بین انواع خدمات و درمان های دندانپزشکی پر کردن دندان می باشد. دندانپزشک از مته برای از بین بردن پوسیدگی استفاده می کند و بعد آن حفره را با مواد پر می کند.

عصب کشی دندان ها: از دیگر انواع خدمات دندانپزشکی عصب کشی دندان ها یا درمان ریشه می باشد. درمان ریشه روش است که پالپ آسیب ‌دیده یا عفونی دندان را با پر کردن جایگزین می ‌کند. افراد می ‌توانند با مراجعه به بهترین دندانپزشک از این روش استفاده کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.