برگشت شکم بعد از ابدومينوپلاستي

ارتودنسی، یکی ازشاخه های رشته دندانپزشکی می باشد. در واقع با استفاده از ارتودنسی، دندان هایی که در جاهای اشتباهی قرار دارند، اصلاح می شوند

برگشت شکم بعد از ابدومينوپلاستي

عمل ابدومینوپلاستی چیست؟

همانطور که گفته شد ابدومینوپلاستی توسط بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران یک روش جراحی زیبایی شکم ، به روش باز می باشد. این عمل جراحی بر ناحیه شکم و پهلو برای بهبود بخشیدن به فرم شکم و پهلو  و در نتیجه از بین بردن چربی های اضافه (چاقی) و در نهایت رسیدن به اندامی ایده آل انجام می شود. در عمل جراحی ابدومینوپلاستی پوست و عضلات اضافی شکم و پهلو ها از بین می رود. ابدومینوپلاستی توانسته اعتماد به نفس افراد را افزایش دهد و موجب ایجاد روحیه مثبت در آن ها بشود.

روش جراحی ابدومینوپلاستی به گونه ای است که در قسمت زیرین و تحتانی شکم یعنی بالای ناحیه تناسلی تا کناره های پهلو برش هایی توسط جراح ایجاد می شود و چربی های اضافه شکم و پهلو از این قسمت برداشته می شود. همچنین پوست شل شده و آویزان شده هم در این روش جراحی برداشته می شود و در نهایت فرد بیمار، به اندامی زیبا با پوستی صاف و شفاف می رسد.

به طور کلی عمل جراحی ابدومینوپلاستی به منظور از بین بردن چربی ها و پوست شل شده و اضافی و سفت کردن عضلات در دیواره های شکم، ناحیه ی شکم صاف  بدون برآمدگی یا چین خوردگی انجام می شود. خیلی از افراد جراحی ابدمینوپلاستی را با جراحی لیپوساکشن اشتباه می گیرند . درست است که هر دو روش جراحی ، به منظور لاغری و از بین بردن چربی های اضافه شکم انجام می شوند اما لیپوساکشن فقط یک هدف دارد آن هم از بین بردن چربی است . برای انجام ابدومینوپلاستی می توانید به  بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران مراجعه کنید.

برگشت شکم بعد از ابدومینوپلاستی

یکی از سوالاتی که بیشتر افراد قبل از انجام عمل جراحی شکم به آن فکر می کنند و نگران آن هستند این است که آیا چربی بعد از جراحی به شکم باز می گردد یا خیر. همانطور که قبلا ذکر شد، در طی عمل جراحی، مقداری از چربی، پوست و بافت اضافی شکم برداشته می‌شود، اما برداشتن این چربی به معنای دائمی بودن نتایج نیست.

همانطور که با افزایش وزن، میزان چربی در تمام قسمت های بدن افزایش می یابد، تراکم چربی در ناحیه شکم نیز با افزایش وزن افزایش می یابد. افزایش وزن می تواند منجر به تولید سلول های چربی جدید یا بزرگ شدن سلول های چربی باقی مانده در ناحیه شکم شود. یکی از نکاتی که جراح باید به افراد متقاضی جراحی شکم یادآوری کند این است که در صورت عدم رعایت رژیم غذایی و ورزش مناسب ، ممکن است به تدریج چربی های ناحیه شکم برگردند.

مزایا و معایب جراحی ابدومینوپلاستی

یک عمل جراحی است که برای از بین بردن چربی های اضافی و تنظیم و شکل دادن به ناحیه شکم استفاده می شود. این روش اغلب توسط افرادی که تلاش کرده اند با تمرینات و رژیم غذایی به شکل دلخواه خود برسند ولی نتوانسته اند، انتخاب می شود. در زیر به مزایا و معایب ابدومینوپلاستی پرداخته می شود:
مزایا:

کاهش چربی شکم: ابدومینوپلاستی به شما کمک می کند تا چربی های اضافی در ناحیه شکم خود را از بین ببرید و شکم صاف تری داشته باشید.

تنظیم شکل بدن: این روش به شما کمک می کند تا شکل بدن خود را به شکل دلخواه تغییر دهید و از ظاهر و ساختار بدن خود راضی تر شوید.

افزایش اعتماد به نفس: با داشتن شکم صاف، احتمالاً اعتماد به نفس شما نیز افزایش می یابد و این می تواند به شما در ارتباطات روزمره و روابط شخصی کمک کند.

بهبود کیفیت زندگی: با از بین بردن چربی های اضافی و تنظیم شکل شکم، می توانید در فعالیت های روزمره خود راحت تر و با نشاط تر عمل کنید.

معایب:

جراحی: ابدومینوپلاستی یک عمل جراحی است که ممکن است به همراه خطرات و عوارض جراحی عمومی مانند خونریزی، عفونت و تشکیل جایگاه برای آبستنی در آینده همراه باشد.

زمان بازیافت: پس از جراحی، نیاز به زمان بازیافت و استراحت دارید. این ممکن است به معنای عدم توانایی در انجام فعالیت های روزمره و کار به مدت معینی باشد.

اثرات جانبی: ممکن است بعد از جراحی موقتاً درد، تورم و خارش در ناحیه شکم داشته باشید. همچنین، ممکن است حساسیت و تغییرات در حساسیت ناحیه شکم نیز رخ دهد.

هزینه: ابدومینوپلاستی یک عمل جراحی زیبایی است و هزینه های زیادی را متوجه خود می کند. هزینه این عمل ممکن است برای برخی افراد قابلیت پرداخت نداشته باشد.

قبل از تصمیم گیری در مورد ابدومینوپلاستی، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید و در مورد مزایا و معایب این روش و ریسک های مربوطه آگاه شوید. همچنین، بهتر است اطمینان حاصل کنید که انتظارات شما با نتایج قابل دستیابی از این روش مطابقت دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.